понеделник, 28 март 2011 г.

Новини за НЕСТЛЕ БЪЛГАРИЯ

  • Нестле Aйс-Kрийм България оптимизира производствените си площи:

С оглед програмата за оптимизиране на производствените площи, Нестле Aйс-Крийм България АД планира да продаде част от терена в близост до фабриката си за сладолед във Варна. Теренът, застроен със стари неизползваеми производствени сгради, е с площ 30000 кв.м. Средствата от продажбата ще бъдат реинвестирани в подобряване на съществуващата производствена база и в развитие на бизнеса със сладолед, където Нестле Aйс-Крийм България има лидерска позиция.
  •  "НЕСТЛЕ" разширява технологичното си портфолио с новo приложение за iPad и iPhone

Целта на първото корпоративно приложение на Компанията е да предоставя на инвеститорите и медиите постоянен достъп до последните новини, съобщения за пресата, отчети, презентации и седмични бюлетини за акциите на Нестле.

От официалния старт на приложението на 22 октомври, до сега близо 1000 потребители в страни като САЩ, Швейцария, Обединеното кралство, Бразилия и Франция са го изтеглили.

Идеята бе представена през месец юли тази година от оделите на Нестле „Връзки с инвеститорите“ и „Корпоративни връзки с медиите“, а няколко месеца по-късно (през месец август) агенцията „Согети Индия“ застана начело на разработката на проекта.
Роди Чайлд-Вилиер, директор „Връзки с инвеститорите“, обясни важността на този проект: „Приложението не е създадено в отговор на отчетено търсене. То по-скоро има за цел проактивно да послужи на нуждите на нашите партньори на финансовите пазари. Според данните, с които разполагаме, то набира популярност като ефективен инструмент за целевата ни аудитория.“
Питър Уорн, ръководител „Електронни комуникации“ в Нестле, добави: „Разполагаме с мобилен уебсайт вече над една година и приложението за iPhone и iPad е логично негово допълнение. Технологията открива големи възможности и ние можем да разберем по-добре отделните платформи, техните предимства и недостатъци, както чрез наемане на консултанти с техните експертни познания, така и по традиционния начин с разработки и измерване на резултатите.“
Веднъж свързано към безжична Интернет връзка, приложението автоматично зарежда най-новата информация (в т.ч. големи PDF файлове) като годишния отчет на Нестле. Ако са свързани с 3G мобилна мрежа, потребителите могат да избират дали да изтеглят тези файлове или не. Цялото това съдържание се съхранява в устройството и е достъпно не само онлайн, но и офлайн.
Приложението на Нестле затвърждава усилията на компанията да разработва и развива бизнес решения, като същевременно запазва тяхната добавената стойност и ги прави по-близки до бизнеса.
  • Нестле инвестира в научноизследователски център в Индия
Нестле обяви създаването на научноизследователски и развоен център в Индия. Той ще бъде изграден в Манесар, в близост до централата на Нестле Индия в Гургаон и ще започне да функционира през 2012 г. Тази инвестиция в размер на близо 50 милиона швейцарски франка ще помогне за укрепването на научноизследователските и развойни възможности на Нестле в нововъзникващите пазари. Нестле има стратегически фокус и лидерство на тези пазари, където компанията очаква продажбите да достигнат 45% от общите до 2020 г.
Новият център ще е насочен към популярно позиционираните продукти (ППП), най-вече в Индия, но и в целия свят. ППП отговарят на специфичните нужди на потребителите с по-ниски доходи, предлагайки им висококачествени и балансирани продукти на достъпни цени.
На официалната церемония по започване на строителните работи присъстваха г-н Субод Кант Сахай, министър на хранително-вкусовата промишленост, г-н Клаус Цимерман, ръководител на научноизследователските центрове на Нестле по целия свят и г-н А. Хелио Вашик, председател и изпълнителен директор на Нестле Индия.
„Днес не само отбелязваме продължаващия дългосрочен ангажимент към научноизследователската и развойна дейност на Нестле, но и честваме изграждането на първия изследователски център на Нестле в Индия. Научноизследователската работа в този център ще предостави вълнуващи възможности за иновации. Това ще ни позволи да предложим на потребителите в Индия и извън страната избор от вкусни, здравословни и питателни продукти” каза старши вицепрезидентът на Нестле Клаус Цимерман по време на събитието.
„Нестле Индия е водещата компания за балансирано хранене и здравословен начин на живот в страната. Нашият постоянен достъп до изследователската работа на Нестле в световен мащаб значително допринесе за работата ни. Решението на Нестле да създаде научноизследователски и развоен център в Индия ще ни даде допълнително конкурентно предимство в бъдеще. Това ще спомогне ускорението на растежа на компанията и ще допринесе за намаляване на хранителните дефицити в Индия”, каза А. Хелио Вашик.
Нестле развива дейност в Индия от 1912 г. насам и днес разполага със седем фабрики, разположени в цялата страна. През 2009 г. продажбите на компанията достигнаха 52 224 млн. индийски рупии. Нестле Индия се възползва от световната изследователска мрежа на Нестле, с иновативни популярно позиционирани продукти като паста „Maggi”, подправки „Masala ae magic” и шоколадови изделия „Chotu Munch”.

Няма коментари:

Публикуване на коментар